Min Dag...!!

Det börja med att jag kom till skolan... Det första ämnet var slöjd (eller vi har elevens val har textil) Gjorde en kudde och lite sånt.!!
Sen så läste jag min bok sen när jag kom till klass rummet ;)) sen var det lunch... Ingeee god mat ;(
Sen slutade vi jag gick hem sen 15:20 cykla jag till skolan igen för jag hade utveckling samtal. Sen efter det cykla jag hem.
Efter det så var det på med fotbolls kläderna och sticka till fotbollen...!!
Ja... Nu ska jag äta toast med MYCKET MYCKET MYCKET ossssst<3333333
ÄLSKAAAAR SMÄÄÄÄLT OSSST<333333333
JaJa hejjdåå <33


Kommentarer
Postat av: Yasemin

Aww, vad söta!! <33333

Jätte söt hamster och du var också jätte söt! <333

2012-05-30 @ 22:03:53
URL: http://onlyyasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0