Putte<33

Jag älskar dejj Putte<33 så mycket! Ingen fattar hur mycket jag äääälskar honom!! Du är stark, envis, söt, bäst, snäll, vaackra ögon!! Allt som en häst ska ha! Ett år till tror jag... Du kommer... Försvinna här ifrån... INGEN, INGEEEEEEEN fattar hur MYYCKET JAG ÄÄÄÄLSKAR DEJJ!!!<333 Vad skulle jag vara utan dejj? Du är den jag tänker på i alla till fällen!! Du har aldriiiig varit dum mot mejj!! När jag red dejj sist på uteritten, föörst av alla på hela ridskolan på terminen som red dejj, du var hetsig, stark du lyssna inte på min tygel men jag fatta vad du ville! Jag förstog dejj då. Alla tror väll säkert jag bara skriver så, så det ska bli bra denna text men det är sant. Du är 21 år tror jag och staark. Ingen annan skulle få mejj att må bättre om inte du fanns!<33 Tyvärr ingen bild. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0